Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine podpeka.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Splošni pogoji spletne trgovine podpeka.si, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS, mednarodnih kodeksov za e-poslovanje, ter priporočil iz dobre prakse.
S spletno trgovino podpeka.si upravlja podjetje:
INPLAN, prevozi, storitve, trgovina, gradbeništvo in posredništvo d.o.o.
Ob Dravi 3a
2250 Ptuj
ID za DDV: SI47620382
matična številka: 2224470
Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
način plačila in dostave,
časovno veljavnost ponudbe,
rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe,
pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Cene izdelkov:

Vse cene so navedene v evrih (€), z vključenim davkom na dodano vrednost (DDV).
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.Kljub skrbi, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko poročilo o potrditvi naročila). Od tega trenutka so cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Cene so zagotovljene na dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.

Računi in hranjenje podatkov:

Cena blaga na računu velja po ceniku, ki je veljal na dan naročila blaga. Račun prejme kupec v papirni obliko ob prejemu blaga. Vse dokumente, potrditev naročila, predračun, v enem izvodu pošljemo kupcu v elektronski obliki in/ali v papirnati obliki, en izvod na papirju in/ali v računalniški obliki, pa se hrani na sedežu podjetja.

Vsi dokumenti, predračuni, računi so napisani v slovenskem jeziku.

Varovanje podatkov in zasebnost

S potrdilom nakupa dovoljujete, da podjetje INPLAN d.o.o. z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in z namenom obveščanja vzpostavi, vodi, vzdržuje in upravlja z vašimi osebnimi podatki neomejeno časovno obdobje.

Ponudnik zagotavlja varstvo osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS št. 86/2004). Kupec lahko kadarkoli po elektronski pošti zahteva, da v roku 15 dni trajno ali začasno prenehamo uporabljati njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja. O prenehanju vas bomo po elektronski pošti obvestili v petih dneh po prejemu vaše odjave.

Ponudnik se obvezuje, da bodo kakršnikoli osebni podatki pridobljeni v celoti ostali v lasti podjetja INPLAN d.o.o. in bodo služili izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila in seznanjanja z novostmi v naši spletni trgovini.

Posredovani osebni podatki ne bodo nikoli posredovani tretjim osebam.

Postopek naročanja:
Za oddajo naročila ne potrebujete registrirano uporabniško ime. Izdelek v spletni trgovini naročite s klikom »dodaj v košarico«. Vodeni boste skozi celoten proces, od izbire izdelka do plačila in do konca nakupa. Vsebino košarice lahko kadarkoli pogledate, jo spreminjate in izdelke tudi izbrišete. Vrednost košarice se sproti sešteva. Po oddanem naročilu prejmete na vaš elektronski naslov potrdilo o naročilu. V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili na vaš elektronski naslov. Naročilo oz. pogodba se sklepa v slovenskem jeziku. Že oddano naročilo lahko v roku 2 ur po oddaji naročila prekličete.

Naročilo prekličete z elektronskim sporočilom na naslov:

narocilo@inplan.si ali na tel. številko 041 951-619

Prosimo, da pri preklicu naročila navedete število naročila.

Ponudnik lahko v primeru, da naročila zaradi kakršnihkoli razlogov ne more izvesti, zavrne naročilo in o tem obvesti kupca po elektronski pošti. V kolikor je kupec že vplačal kupnino, mu jo ponudnik vrne najkasneje v roku 5 dni. Kupec v primeru, da je bilo naročilo zavrnjeno, ne more zahtevati dodatne odškodnine, ne glede na vzrok zavrnitve.

Način plačila:
Kupec ima naslednji možnosti plačila:
Plačilo po predračunu: z nakazilom na transakcijski račun podjetja INPLAN d.o.o. Po oddanem naročilu boste prejeli predračun na vaš e-poštni naslov. Plačilo izvedete na podlagi prejetega predračuna. Po prejemu plačila vam bomo vse izdelke, ki so na zalogi, dostavili z lastnim voznim parkom v najkrajšem možnem času. Naročeni izdelki, ki trenutno niso na zalogi, bodo poslani v rokih, ki so navedeni na potrditvi naročila.
Plačilo po povzetju: plačate dostavljalcu z gotovino ob prevzemu. Po plačilu se naročeno blago dostavi kupcu skladno s pravili in ceno dostave.

Dobavni rok:
Naročila bodo obdelana in procesirana ažurno. Izdelke iz zaloge boste prejeli najkasneje v desetih (10) delovnih dneh od prejema plačila.

Odveza odgovornosti:

INPLAN d.o.o. po svojih najboljših možnostih zagotavlja ažurnost in točnost podatkov v spletni trgovini na-dom.si. Karakteristike izdelkov, zaloga in cena, se lahko spremenijo tako hitro, da spletna trgovina ne odraža vedno dejanskega stanja. Ponudnik se zavezuje, da bo o tem obvestil kupca in mu omogočil spremembo ali preklic naročila. Za napake, ki se lahko pojavijo pri samem vnosu za posamezen artikel (opis artikla, cena za artikel ali lastnosti artikla) ne odgovarjamo in nikakor ne želimo namerno zavesti kupca oz. obiskovalca, saj se trudimo za točnost in osveževanje podatkov za vsak artikel.

Fotografije izdelkov so simbolične in so uporabljene kot informativni prikaz izdelka. Podjetje INPLAN d.o.o. ne prevzema odškodninske ali druge odgovornosti za posledice, ki bi nastale kot posledica vsebinske napake v spletni trgovini. Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko kupci pošljejo po elektronski pošti.

Pravica do vračila blaga:

Za odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Za vračilo blaga se uporabljajo določila 43. c člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Kupec ima pravico, da v petnajstih (15-ih) dneh po prevzemu blaga vrne kupljeno blago brez kakršne koli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 15-ih dneh od prejetja blaga, in sicer po pošti ali na kontaktni elektronski poštni naslov narocilo@inplan.si ali plinnadom@gmail.com. Kupec mora blago vrniti v 14. dneh po poslanem obvestilu o odstopu od nakupa. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni nepoškodovani embalaži. Priložena mora biti kopija računa in v celoti izpolnjen obrazec za vračilo blaga. Možnost vračila ne velja za blago katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, in tako zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Če potrošnik artikel oziroma kupljeni izdelek že začne uporabljati ali, če pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odpre ali sestavlja, potem odstop od pogodbe ni možen.

Ponudnik vrne kupcu celotno kupnino najkasneje v roku 15-ih dni od prejetja vrnjenega blaga.

Vračilo poškodovanih pošiljk, v primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti s postopkom reklamacije pri podjetju, ki je blago dostavilo. To storite takoj ob prevzemu ter izpolnite reklamacijski zapisnik.

Reklamacija:
Osnova za reklamacijo je odsotnost lastnosti artikla, ki jih je prodajalec obljubil. Kupec lahko blago reklamira v 8-ih dneh od nakupa in zahteva v zakonsko določenem roku odpravo stvarnih napak. V primeru reklamacije lahko kupec v okviru zakonskih določil zahteva odpravo stvarne napake, zamenjavo za brezhiben artikel ali vračilo kupnine. V tem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da zaračuna najemnino oziroma obrabnino za časovno obdobje, v katerem je kupec blago uporabljal. Vračilo blaga na stroške prodajalca je mogoče le na podlagi pisnega dogovora. Drugačen način vračila blaga ni možen, pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Stvarna napaka
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Garancija in servis:

Ponudnik jamči za kakovost blaga z garancijo uvoznika oz. proizvajalca blaga. Pooblaščeni servisi za uveljavljanje garancije in servisiranje so navedeni na garancijskem listu, kjer je ta priložen izdelku. Osnovni pogoji za uveljavitev garancije: Garancija se lahko uveljavlja le z garancijskim listom, skupaj s kopijo računa. Praviloma velja garancija eno ( 1 ) leto. V primeru tovarniških okvar v garancijskem roku se le-te na servisu odpravijo brezplačno.

V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile garancija ne velja. Prav tako garancije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju ali pri uporabi neoriginalnih elementov.